Stockholm<3

Hej i söndags var vi i stockholm. Mamma jag och mina bröder var och såg på en 4:de film på tekniska museet som handlade om vulkaner.Den var jätte spännande man hade 3:d glasögon på sig och sedan under filmens gång kom det luft från sidorna det kom sprutande vatten ibland och sedan rörde sig stolen i alla fall det var väldigt kul. Sedan så var vi ett tag på riksidrotts museet där fanns det olika saker om sport som man kunde testa på man kunde kolla sin: puls,reaktion,rörlighet,balans,styrka.Sedan kunde man testa slalom,dans,rodd och hopp.

Sedan åkte vi till Gröna Lund det var jätte kul jag åkte twister med pappa.Först trodde jag att jag inte skulle våga men sen gjorde jag det.Sedan åkte jag flera karuseller med.

Länk:http://www.gronalund.com/

Här kommer lite bilder som jag har tagit från Google


Twister weho<3



Gröna lund



Kvasten




Lyktan


Puss och kram Frida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0