Välkommen till min nya blogg!

Hej idag har jag äntligen startat en blogg i min blogg kommer jag att blogga om mitt liv och jag hoppas att ni vill läsa den ♥.

Jag heter Frida. Jag tänkte berätta lite om mig själv och ett av mina intressen som
är att ta kort. På denna blogg kommer ni att få se lite olika bilder.
Sedan kommer jag att blogga om mig som glutenallergiker efter som att jag har blivit gluten allergisk. Jag kommer också att lägga ut recept och annat om min allergi.
Ibland kanske jag lägger in ett inlägg då och då om vardagen.

PS: Jag har ju flera intressen tex: basket m.m Jag älskar okså att bada DS

Det här är en bild på mig (=



Kram Frida<3


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej Frida!

Vad KUL att du har startat en blogg! Nu finns den bland mina favoriter :-)! Härligt foto på dig också! STOR KRAM!!

2011-07-14 @ 22:23:32
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Molly

Läste din kommentar, och jättefin blogg du har!! Vi kan höras så kan vi va nån dag!! <3 <3

PUSS O KRAM MOLLY <3

2011-07-15 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0