Miniatyrhylla (Pyssel) <3<3

Hej vi har börjat med att på torsdagar så har vi en pysseldag och sedan köper vi mat på kvällen det är jätte mysigt. Jag har börjat att gör en miniatyrhylla


 

Insperation från panduro.(hittade förslaget i vår tidningen, Länkad från googel)




Här är början på min egna hylla.Men nu är den färdig målad och jag har
börjat fixa möbler och saker som dekorerar/pyntar hyllan.


Hur man gör en hylla:

*1. Behövs en hylla med fack i jag tog mammas gamla smurfhylla sedan hon var liten som har legat i kryp utrymerna.

*2: Måla hyllan i dem färger som du vill jag andvände svart, rosa och grönt.

*3: Sedan kan du börja dekorera med tex: möbler, mosaik, papper, klistertejp (med olika motiv) m.m

*4: Du kan pyssla hur länge som helst med detta arbete.


När du tycker det börjar bli klart spikar du upp hyllan på väggen och du kan njuta av din fina hylla.


Det finns massor av fina dekorationer på panduro som ligger i hageby eller så kan du beställa från nätet som jag gjorde (på panduro), jag andvände möbler tex piano, stolar, stero m.m från mitt gamla dockhus.

Ps: Jag är ej klar med min hylla en ska fortsätta med den ett tag men lägger upp en blid om några veckor (det kan ta ett tag ni vet ju hur jag är) :Ds

Lycka till med hyllan!! Kram en pysslig tjej.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0