Test om mig<3<3

*Kan du laga mat: Ja jag kan laga mat
 
*Din favoritdryck på morgonen: Jucie.

*Varm favoritdricka: Oboy.

*Favoritdricka när du är riktigt törstig: Läsk eller 
lättdryck.

*Saknar du någon just nu: Min bästis Molly.

*Intressen: Basket, flöjt,
 Vara med familjen och pyssla.

*Senaste person du kramade: Vet inte någon i familjen.

*Vad gjorde du igår kväll hade pysseldag och vi var på maxi och åt mat med familjen vid dem där tre resturangerna och sedan tittade
 vi i några affärer. Det var mysigt.

*Längtar du till din nästa födelsedag: Ja jag
          längtar jätte mycket.

*Är du sugen på något nu: myskväll med tacos,
                    chips och nötter.

*Använder du hudkräm: Ja till mitt ansikte.

*Micro-pop eller poppa själv: Båda är goda.

*Brukar du baka: Ja jag älskar att baka men gör
                   det inte så ofta.

*Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det är    jag.

*Vilken låt lyssnade du senast på: Sean den första banan.

*Har du pengar på mobilen: Ja det har jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0